Primaria Timisoara – isi suspenda activitatea in perioada 25.12.2017-05.01.2018

Primaria Timisoara o sa aiba urmatorul program de lucru cu publicul în perioada Primaria Timisoarasărbătorilor de iarnă 2017-2018

 

În perioada sărbătorilor de iarnă, Primaria Municipiului Timisoara îşi suspendă programul cu publicul între 25 decembrie 2017 şi 8 ianuarie 2018.

Ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 22 decembrie 2017, programul urmând să fie reluat în 8 ianuarie 2018. În acest interval se vor desfăşura activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.).
Astfel, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 22.12.2017, iar prima zi lucrătoare 8.01.2018, cu unele excepţii:
La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Timisoara în perioada 22 decembrie 2017-5 ianuarie 2018 se menţine programul normal de lucru cu publicul, iar Serviciul de Stare Civilă va avea următorul program de lucru cu publicul:
Biroul înregistrări naşteri- în zilele 22 decembrie 2017, 27 -29 decembrie 2017, 3 – 5 ianuarie 2018, se lucrează între orele 8:30-12.
Biroul înregistrări căsătorii -în 22, 27-29 decembrie 2017 nu se lucrează cu publicul, în 3 şi 4 ianuarie 2018 se lucrează între orele 8:30-12, în 5 ianuarie 2018 nu se lucrează.
Biroul înregistrări decese –nu se lucrează în 25 decembrie  2017 şi 1 ianuarie 2018, se lucrează astfel:
  – 22 decembrie 2017, între orele 8:30-12;
  – 23, 24 şi 26 decembrie 2017, între orele 10-12;
  – 27 şi 28 decembrie 2017, între 8:30-16,
  – 29 decembrie 2017, între 8:30-12;
  – 30 şi 31 decembrie 2017, între orele 10-12;
  – 2 ianuarie 2018, între orele 10-12;
   – 3 şi 4 ianuarie 2018, între orele 8:30-16;
   – 5 ianuarie 2018, între orele 8:30-12.
La Biroul eliberări certificate la cerere lucrează doar în 28- 29 decembrie 2017, 4-5 ianuarie 2018, între orele 8:30 – 12.
Direcţia Fiscală a Municipiului Timisoara -ultima zi de program cu publicul va fi 22.12.2017, programul fiind reluat în 15.01.2018, cu următoarele excepţii:
Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice.
Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi.
Incasarea impozitelor şi taxelor locale va fi reluată din 15.01.2018.
 Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara va elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală atât pentru persoane fizice, cât şi juridice.
 Dar, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.
Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în 22.12.2017
În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală  va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 22.12.2017.
Certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2017 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2017.
Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul garaje, cimitire, coşerit şi spaţii utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 22.12.2017 până în 8.01.2018. Excepţie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci va fi: 25 şi 26.12.2017 -închis, 27 şi  28.12.2017-deschis între orele  9 -12, 29.12.2017- închis, 1 şi 2.01.2018-închis, din 3.01.2018 până în 5.01.2018, deschis între orele  9 -12. Programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit se va face telefonic la numărul 0256-433211 în intervalul orar 8,30-16.
Centrul de Informare Turistică-programul de lucru între 18.12.2017 – 15.01.2018 va fi: luni-vineri, între orele 10 -18; sâmbătă, între orele 10 -14; duminică-închis. În 25-26.12. 2017  şi 1-2.01.2018 va fi închis.
Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timisoara-la Cantina Socială din cadrul Complexului de servicii „Sf. Francisc” în 22 – 25 decembrie 2017 -liber, în 26 – 29 decembrie 2017 -program normal, 1 ianuarie 2018 -liber, 2 ianuarie 2018 -program normal. Celelalte servicii vor avea program obişnuit de lucru, cu excepţia sărbătorilor legale.
Reamintim timişorenilor că pe site-ul Primăriei Municipiului Timisoara (http://www.primariatm.ro/) există posibilitatea trimiterii de formulare on-line.
Sursa: http://www.primariatm.ro/

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *